.::Aici e FantoMass.Idle.Ro::.
Bine ai Venit!Inregistreaza-te



 
AcasaAcasa  PortalPortal  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  

Distribuiţi | 
 

 headshot grave

In jos 
AutorMesaj
Rykeru^
Moderator LocaL
Moderator LocaL
avatar

Numarul mesajelor : 298
Data de inscriere : 06/05/2009

MesajSubiect: headshot grave   Vin Mai 15, 2009 8:56 am

Descriere:
* Daca un jucator omoara alt
jucator de la o distanta mai mare sau egal cu x (setabila), victima va
exploda si va forma un mormant in functie de echipa langa locul unde a
murit.
* Daca cineva se apropie de mormant, viata ii va incepe sa
scada + inegrire a ecranului si aparitia unui sprite ce palpaie in
partea stanga a ecranului. Daca se indeparteaza, toate acestea vor
disparea
* Daca un jucator atinge mormantul, acesta va muri lovit de un traznet si se va face intuneric pe server.

Pentru descarcare => http://files.filefront.com/HeadshotGraverar/;12099404;/fileinfo.html

Instalare:
1. Fisierul hs_grave.sma il puneti in addons/amxmodx/scripting
2. Fisierul hs_grave.amxx il puneti in addons/amxmodx/plugins
3. Intrati in fisierul addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adaugati la urma:
Code:
hs_grave.amxx



4. Fisierele gravet.mdl si gravect.mdl le puneti in cstrike/models
Cvar-uri:
hsgrave_plugin 1/0 - activeaza/dezactiveaza pluginul (default 1)
hsgrave_explode 1/0 - activeaza/dezactiveaza optiunea de explozie a jucatorului (default 1)
hsgave_thunder 1/0 - activeaza/dezactiveaza traznetul (default 1)
hsgrave_touchkill 1/0 - actieveaza/dezactiveaza optiunea de omorare a jucatorului ce atinge mormantul (default 1)
hsgrave_light 1/0 - activeaza/dezactiveaza optiunea de intunecare harta la atingere-omor mormant (default 1)
hsgrave_lightduration - durata in secunde pentru intuncare harta (default 1)
hsgrave_radius 1/0 - activeaza/dezactiveaza optiunea de scadere viata la apropiere de mormant (default 1)
hsgrave_damage - damage-ul primit la apropiere de mormant (default 5)
hsgrave_interval - intervalul in secunde pentru scadere din viata la apropiere de mormant (default 1)
distanta minima dintre jucator si mormant:

Code:
#define radius 400.0



numele modelelor:
Code:
new const tmodel[] = "models/gravet.mdl";
new const ctmodel[] = "models/gravect.mdl"
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
 
headshot grave
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
.::Aici e FantoMass.Idle.Ro::. :: ¨˜”°º• »Counter-Strike 1.6« •º°”˜¨ :: -=>[Pluginuri]™-
Mergi direct la: